Nr 1(98)-2(99)/2020

OD REDAKCJI

RÓŻNE

PROGRAM „BADANIE POLSKICH STRAT WOJENNYCH” – WSPARCIE MKiDN DLA MUZEÓW I NIE TYLKO

STRATY WOJENNE

„STRATY WOJENNE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU W ŚWIETLE DOKUMENTACJI IKONOGRAFICZNEJ I ARCHIWALNEJ”– KILKA SŁÓW O ZAŁOŻENIACH I REZULTATACH PROJEKTU

STRATY WOJENNE STRATY WOJENNE - UTRACONE DZIEŁA I KOLEKCJE

OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA, KOLEKCJE: KSZTAŁTOWANIE, HISTORIA, DZIEDZICTWO UTRACONE, MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU, 15–20 CZERWCA 2020 ROKU

KONFERENCJE, SEMINARIA, TARGI STRATY WOJENNE

TRUDNA SZTUKA RESTYTUCJI. ODZYSKANIE OBRAZU WNĘTRZE KATEDRY W MEDIOLANIE MARCINA ZALESKIEGO

STRATY WOJENNE - ODZYSKANE

DLACZEGO RAPPERSWIL JEST WAŻNY DLA POLSKIEJ KULTURY?

POLSKIE DZIEDZICTWO ZA GRANICĄ POLSKIE INSTYTUCJE KULTURY ZA GRANICĄ

IMIĘ ŻYJE NADAL

KOLEKCJONERZY I KOLEKCJE POLSKIE DZIEDZICTWO ZA GRANICĄ

WARSZAWSKI ADWOKAT, PRZEDSIĘBIORCA I KOLEKCJONER DZIEŁ SZTUKI STANISŁAW WYDŻGA ORAZ DZIEJE JEGO ARTYSTYCZNYCH ZBIORÓW

KOLEKCJONERZY I KOLEKCJE

NIEMIECKIE RĘKOPISY W ZBIORACH BIBLIOTEKI UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO

RÓŻNE

ZAPOMNIANY ARTYSTA, NIEZNANE PRACE. JÓZEF GIELNIAK – NIE TYLKO LINORYTNIK. RZECZ O EKSLIBRISACH I ICH METALOWYCH MATRYCACH

KOLEKCJONERZY I KOLEKCJE RÓŻNE - SZTUKA POLSKA

OCHRONA POLSKIEGO DZIEDZICTWA KULTUROWEGO NA WSCHODZIE

POLSKIE DZIEDZICTWO ZA GRANICĄ

VINCI II - NOWE NARZĘDZIE ZWALCZANIA NIELEGALNEGO OBROTU DZIEŁAMI SZTUKI

BEZPIECZEŃSTWO ZBIORÓW I OCHRONA DZIEDZICTWA PRAWO OCHRONY DZIEDZICTWA

INTERNAL MARKET INFORMATION SYSTEM – FUNKCJONOWANIE SYSTEMU W POLSCE NA PRZYKŁADZIE MODUŁU W ZAKRESIE ZWROTU DÓBR KULTURY

BEZPIECZEŃSTWO ZBIORÓW I OCHRONA DZIEDZICTWA

SKALA ZAGROŻENIA PRZESTĘPCZOŚCIĄ PRZECIWKO DOBROM KULTURY W 2019 R. EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ POLICJI

SPRAWOZDANIA I RAPORTY ZAGROŻENIE DZIEDZICTWA PRZESTĘPCZOŚCIĄ

POŻARY OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH W ROKU 2019

POŻARY SPRAWOZDANIA I RAPORTY

KATALOG STRAT WOJENNYCH. KOLEKCJA WAZ GRECKICH Z GOŁUCHOWA

KATALOG STRAT WOJENNYCH