Nr 3(96)-4(97)/2019

Od redakcji

IN MEMORIAM RÓŻNE

STRATY WOJENNE MUZEUM POCZTY I TELEKOMUNIKACJI WE WROCŁAWIU

STRATY WOJENNE STRATY WOJENNE - UTRACONE DZIEŁA I KOLEKCJE

ARTYKUŁ XI TRAKTATU RYSKIEGO. O ZBIORACH, KTÓRE NIE WRÓCIŁY DO POLSKI

STRATY PRZED 1939 ROKIEM

OBRAZY JANUSZA RYBAŁTOWSKIEGO W POTURZYNIE. FOTOGRAFIE JAKO ŹRÓDŁO IDENTYFIKACJI DZIEŁ SZTUKI

RÓŻNE - SZTUKA POLSKA

O PRZYSZŁOŚCI ZABYTKOWYCH DZWONÓW. (CZY UDA NAM SIĘ JE URATOWAĆ?)

STRATY WOJENNE STRATY WOJENNE - UTRACONE DZIEŁA I KOLEKCJE

KANADYJSKIE PORTRETY MOKRONOSKICH

POLSKIE DZIEDZICTWO ZA GRANICĄ

W POSZUKIWANIU "PANORAMY SIEDMIOGRODZKIEJ". NOWE NABYTKI I ODKRYCIA

RÓŻNE - SZTUKA POLSKA STRATY PRZED 1939 ROKIEM

SREBRNY OŁTARZ GŁÓWNY WROCŁAWSKIEJ KATEDRY ŚW. JANA CHRZCICIELA

KONSERWACJA

ODZYSKANY BLASK. KONSERWACJA NOWOŻYTNYCH RZEŹB OŁTARZOWYCH ZE ZBIORÓW MUZEUM KATOLICKIEGO UNIWERSYTETU LUBELSKIEGO JANA PAWŁA II

KONSERWACJA

KOLEKCJA /ZBIÓR /SPUŚCIZNA – ROZUMIENIE POJĘĆ

RÓŻNE

PRZEKAZYWANIE KOLEKCJI NA RZECZ MUZEÓW NA PODSTAWIE CZYNNOŚCI PRAWNYCH INTER VIVOS ORAZ MORTIS CAUSA

PRAWO OCHRONY DZIEDZICTWA

BRZYTWA. OD PRZEDMIOTU UŻYTKOWEGO DO KOLEKCJONERSKIEGO

KOLEKCJONERZY I KOLEKCJE

FORTEPIANY SZWALBEGO

KOLEKCJONERZY I KOLEKCJE

UTRACONE DOBRA KULTURY A ETYCZNE REGUŁY RYNKU SZTUKI W UNII EUROPEJSKIEJ

PRAWO OCHRONY DZIEDZICTWA